måndag 16 februari 2009

Bro knull

2 Juli 2004 Motalafestivalen.

Jag stod och dansade skiten ur mej framför DaBuzz. Då gick det förbi två tjejer och då gav jag dem ”blicken”. Den ena stannade till och började grovhångla med mej och smeka mej på kuken. Vi stog där och hade det skoj för att lite senare bege oss iväg för att hitta något ställe att kunna knulla på. Vi kom inte lång så det första stoppet blev under den lilla motalabron. Precis när jag hade pullat upp henne och hade tryckt in kuken och tagit några juck så kommer båten Kung Sverker och stannar för att vänta in broöppning. Det var fullt med gamla pansionärer framme i fören och dom vara ungefär 5 meter ifrån oss bara. Då hörde jag en gubbe ropa ” Kör in den då” haha skön gubbe. Men Anna blev litte tveksam så vi tog en förflyttning. Vi gick långs med ån och så stog det ett antal parkerade bilar där. Då tog jag tag i henne och satte henne på motorhuven på en mörkblå v70 men samma sak hände här. Någon såg oss och började skrika så vi sprang i riktning mot stora motalabron. Där hoppade vi över ett stängsel och gick ner på en trappa så vi hamnade under bron. Längst ner på trappan så var det en kvadratemeter stor betongplatta och där fortastte vi där vi slutade sist. Men det var fan inte skönt alltså. Smärtan i knäna tog över känslan av knullet men men så är det. Hej hopp lingonsnopp.

1 kommentar: