måndag 16 februari 2009

Hångel med min svenska-vikarie

Den 4 april 2003

Fredagen den fjärde april 2003 så söp jag med Robin. Vi började bli fulla och kåta så lite senare in på kvällen tog jag modet att gå hem själv till min svenska vikarie Anna .
Anledningen till att jag gick till henne var att vi hade skickat lappar till varandra på hennes lektioner som hon hade. I början så var dom ganska oskyldiga men ju längre det gick desto grövre blev dem. Kommer särskilt ihåg en lapp som Anna skrev till mej: ” Jag vill ta med dej hem och smörja in hela din kropp i chokladpudding för att sedan slicka dej helt ren”.
Sagt och gjort hon öppnade dörren och nästan direkt så hånglade jag upp henne. Men eftersom hon är lärare så får hon inte ha någon relation med elever, så vi tog hennes bil och åkte ut till Östra tollstad och hånglade i bilen. Anna fyller 20 den i april så man kan säga att jag strulade med en 20 åring. Lite senare så skjutsade hon hem mej , klockan var ungefär tjugo i två. Det fräna är ju att jag bara är 15 och hångla upp en 20 årig svenska vikarie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar